Viikon vinkki: Vatsaliikkeiden supersarja, kokeile!

Kokeile vatsaliikkeiden supersarjaa!

Kokeile vatsaliikkeiden supersarjaa!

Tämän viikon vinkki johdattaa sinut kahden taatusti ”polttelevan” vatsalihasliikkeen pariin. Videolla ne esitetään käsipainojen kanssa, mutta aivan yhtä hyvin voit suorittaa liikkeet ilman painoja.

Liikkeet tehdään peräkkäin siten, että ensimmäisessä liikkeessä tehdään etunojapunnerruslankkuasennosta 10-20 käden vientiä eteen. Sen jälkeen siirrytään hieman haastavampaan vatsalihasliikkeeseen, joka vaatii vartalonhallintaa. Liikkeessä kättä viedään kohti ristikkäisen jalan säärtä samalla kun lantio nousee ylös lattiasta. Liike näyttää hankalammalta kuin se on, usko tai älä! Tätä liikettä voit tehdä niin monta toistoa kuin koet omalle tasollesi sopivaksi. Muista kuitenkin tehdä parillinen määrä eli saman verran toistoja molemmille puolille.

Toista liikkeet peräkkäin, pidä sitten 30-60 sekunnin tauko ja toista uudelleen. Tee 2-4 kierrosta oman tasosi mukaan!

Viikon vinkki pähkinänkuoressa: Tee liikkeet peräkkäin 3-4 kertaa, pitäen liikeparin jälkeen 30-60 sekunnin tauon.